Huisregels
Gezien de toename van boosheid en ongewenst gedrag, hebben wij besloten een aantal huisregels te hanteren:
- De spoedlijn is alleen voor acute nood, bij levensbedreigende situaties raden wij u aan om 112 te bellen
- Spoedgevallen gaan voor, graag uw begrip hiervoor
- Wij helpen u zo snel mogelijk
- Wij gaan respectvol met elkaar om en beledigen elkaar niet
- Wij tolereren geen discriminatie, agressie, geweld en ongewenst (seksueel) intimiderend gedrag, in welke vorm dan ook
- Bij telefonisch ongewenst gedrag kan het voorkomen dat wij de keuze maken het gesprek te beëindigen. Dit doen wij om conflicten te voorkomen. Wij geven dit aan met de melding: “Op deze manier vind ik het niet prettig communiceren en ben ik genoodzaakt de verbinding te verbreken”
- Een klacht per consult, een consult is 15 minuten
- Als u een afspraak wilt annuleren, verzoeken wij u dit minimaal 24 uur van te voren te doen.
- Wij werken met een no-show tarief
- Mobiel bellen mag, maar houd rekening met de anderen
Bij gebrek aan personeel werken hier mensen.
Behandel ze voorzichtig, ze zijn zeldzaam!
Publicatiedatum: 30-01-2023